De Dragobete Iube±te Române±te

În 2010, când sărbătoarea iubirii aproape devenise sinonim cu data de 14 februarie, ROM a vrut să încurajeze românii să își sărbătorească dragostea autentic românește. De aceea, ROM cel Dublu a căutat cel mai amorezat cuplu, pe care l-a răsplătit cu o escapadă autentic românească.
Pentru că dragostea vine mâncând și cele mai frumoase suprize sunt dulci, în 2011 ROM i-a întâmpinat pe îndrăgostiți cu un preț mai bun al batonului lor preferat.

În 2013, sărbătoarea Dragobetelui a cucerit internetul prin campania Dragobete 2.0. Declarațiile de iubire ale îndrăgostiților au primit loc de frunte pe motorul de căutare Google, unde apăreau ori de câte ori unul dintre parteneri își căuta numele.

dragobete 2013

În 2014, ROM s-a gândit la îndrăgostiții timizi. Și ce ocazie mai bună să îi mărturisești dragostea decât de Dragobete? Tocmai de aceea, odată ce cumpărai 4 batoane de ROM, puteai câștiga premii cu care să cucerești inima persoanei de care te-ai amorezat: o bicicletă tandem, căni pereche sau chiar un weekend în 2 la Sighișoara.

dragobete 2014